Odpovede na pár otázok, ktoré asi vcelku prirodzene vznikajú.
Čo ak mám dosť bodov z domácich úloh?
Ak už máte 40 bodov z d.ú., tak ďalšie samozrejme nemusíte odovzdávať - už máte plný počet, čiže ďalšie úlohy vám počet bodov nezvýšia.
Ale samozrejme môžete, ak by sa vám zdalo, že je užitočné vidieť nejaký feedback k tomu, či vaše riešenie bolo v poriadku.
Podľa toho ako budem stíhať, ta sa budem snažiť - tak ako doteraz:
* Povedať aspoň niečo k domácej úlohe aj niekedy na hodine.
* Dávať k úlohám nejaký komentár na fórum.
* A samozrejme, na fórum môžete písať aj vy - ak by ste sa napríklad mali nejaký ďalší komentár, chceli by ste sa podeliť s vaším riešením, alebo aj ak by ste mali nejaké otázky.
Takže aj ak niekto neodovzdal úlohu, bude si môcť niečo k riešeniu úlohy prečítať.
Reklamácie bodov, konzultácie
Samozrejme, ak sa Vám zdá, že ste mali za úlohu dostať viac bodov než som vám dal, tak sa určite dá ozvať. (A určite je rozumné sa ozvať, ak napríklad máte v tabuľke s bodmi iný počet bodov, než som vám napísal do úlohy. Alebo ak som vám nejakú úlohu neobodoval - napríklad aj teraz sa stalo, že som našiel jednu d.ú. v spame.)
Takisto ak sú nejaké otázky k niečomu čo sa preberalo.
Vhodný termín je asi vo štvrtok po hodine - tí z Vás, ktorí nemajú žiadnu z hodín, ktorá je
večer po tomto predmete vlastne majú možnosť sa ma na čokoľvek vypytovať hneď potom, ako skončí hodina. A odhadujem, že aj ak chodíte na niektorý z predmetov Didaktika matematiky v praxi (1) alebo Vybrané partie z matematickej analýzy, tak o 19-tej - keď tieto hodiny končia - ma v škole pravdepodobne ešte zastihnete.
Dá sa samozrejme spýtať aj v inom čase, keď ma zastihnete v škole, alebo online na Teams - prinajhoršom sa stane to, že ak práve nemôžem, tak vám poviem, že inokedy.
Dá sa pýtať aj mailom.
A máme aj fórum - aj keď to je asi vhodnejšie na nejaké všeobecné otázky a nie na otázku typu: "Prečo som za toto nedostal body?" (Keďže v takom prípade vlastne treba vidieť Vaše riešenie. A najjednoduchšie sa to vydiskutuje medzi človekom, ktorý riešenie písal, a opravujúcim.)